Generalforsamling

Ordinær generalforsamling i foreningen Fermaten

Beskrivelse

Onsdag den 23. april 2025 klokken 19.00 afholdes ordinær generalforsamling for foreningen Fermatens medlemmer.

Dagsorden:

  • Valg af dirigent og referent
  • Bestyrelsens beretning, herunder:
    • Driftsmæssig årsrapport
    • Planer for det kommende år
  • Godkendelse af årsregnskab
  • Behandling af indkomne forslag
    • Forslag om vedtægtsændringer (v. bestyrelsesformand Ulrich Gorm)
  • Fastsættelse af kontingent
  • Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
  • Valg af 1. suppleant og 2. suppleant for 1 år
  • Valg af ekstern revisor
  • Eventuelt

Eventuelle forslag skal være bestyrelsen i hænde senest tirsdag den 15. april 2025 og fremsendes til: nicki@fermaten.dk

Information om opstillede medlemmer til bestyrelsen, samt eventuelle indkomne forslag vil være tilgængelig senest onsdag den 16. april 2025.

På valg til bestyrelsen er:

  • Johannes Kirkegaard – genopstiller
  • Lars Sørensen – genopstiller
  • Mette Ullits – genopstiller ikke

Du finder Foreningen Fermatens nuværende vedtægter fra 2020 her: https://fermaten.dk/om-fermaten/rapporter/

Opdateret den 16. april 2025

Som bestyrelsesmedlemmer opstiller:

  • Johannes Kirkegaard – genopstiller
  • Lars Sørensen – genopstiller
  • Mette Ingerslev

Som suppleanter opstiller:

  • Laila Christiansen
  • Ole Juel Jensen

Indkommet forslag: Forslag af vedtægtsændringer (v. Ulrich Gorm)

  • Læs det indkomne forslag til vedtægtsændringer her.