Generalforsamlingen afholdes som et virtuelt online-møde.
Tilmelding er nødvendigt, og kan ske ved at sende en mail til rikke@fermaten.dk senest den 25. maj.
Senest kl. 12.00 på dagen for generalforsamlingen modtager du en mail med et link til mødet samt informationer om, hvordan Generalforsamlingen afholdes.
Dagsorden
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning, herunder
- Driftsmæssig årsrapport
- Planer for det kommende år
- Godkendelse af årsregnskab
- Behandling af indkomne forslag
- Fastsættelse af kontingent
- Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
- Valg af 1. suppleant og 2. suppleant for 1 år
- Valg af ekstern revisor
- Eventuelt
På valg til bestyrelsen er:
Mikkel Boni Kjeldsen – genopstiller
Ove Rytter – genopstiller
Som suppleanter opstiller:
Michael Nørgaard
Johannes Kirkegaard
Indkomne forslag modtaget senest mandag den 18. maj 2020:
Fermatens nuværende bestyrelse foreslår følgende ændringer:
Tilføjelse til paragraf 4 “Medlemskab”: 4.3 Fermatens frivillige er efter endt prøveperiode automatisk medlem af foreningen.
Ændring af paragraf 7 “Generalforsamling”: 7.3 Generalforsamlingens dagsorden skal omfatte følgende punkter:
Her ændres pkt. 6. Valg af to bestyrelsesmedlemmer for 2 år til Valg af 2 eller 3 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
Ændring af paragraf 14 “Institutionsregnskab”: 14.2 Inden 10. januar skal regnskabsmaterialet være afleveret til revisor, som udfærdiger regnskab i overensstemmelse med god regnskabsskik. Revisionen foretages af en statsautoriseret eller registreret revisor.
Ændres til: 14.2 Regnskabsmateriale afleveres til revisor, som udfærdiger regnskab i overensstemmelse med god regnskabsskik. Revisionen foretages af en statsautoriseret eller registreret revisor.
Du finder Foreningen Fermatens nuværende vedtægter fra 2018 her
Læs Fermatens Årsregnskab 2019 her