Generalforsamlingen afholdes som et virtuelt online-møde.
Tilmelding er nødvendigt, og kan ske ved at sende en mail til rikke@fermaten.dk senest den 25. maj.
Senest kl. 12.00 på dagen for generalforsamlingen modtager du en mail med et link til mødet samt informationer om, hvordan Generalforsamlingen afholdes.
Dagsorden
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens beretning, herunder
- Driftsmæssig årsrapport
- Planer for det kommende år
- Godkendelse af årsregnskab
- Behandling af indkomne forslag
- Fastsættelse af kontingent
- Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
- Valg af 1. suppleant og 2. suppleant for 1 år
- Valg af ekstern revisor
- Eventuelt
Evt. forslag skal være bestyrelsen i hænde, senest mandag den 18. maj 2020 og sendes til: rikke@fermaten.dk.
Informationer om opstillede medlemmer til bestyrelsen, samt eventuelle indkomne forslag, vil blive gjort tilgængelig her på siden tirsdag den 19. maj 2020.
Du finder Foreningen Fermatens vedtægter her