Billetsalg & Garderobe

1. Hvor kan du købe billetter?

Vi sælger billetter online på Fermatens hjemmeside eller fysisk på Fermatens kontor i Smallegade 4 om torsdagen i tidsrummet 8.30-15.00 eller efter aftale.

2. Jeg er kommet til at købe en medlemsbillet, men er ikke medlem af Fermaten

Intet problem. Du beholder blot din billet, men bliver opkrævet kr. 40,00 ved indgangen på selve koncertdagen, da du ikke kan fremvise gyldigt medlemskab

3. Kan vi scanne dine billetter fra din smartphone?

Ja sagtens! Du modtager din billet som en pdf-fil. Denne fil åbner du og fremviser ved indgangen, hvor vi scanner din billet direkte fra din telefon.

4. Hvor finder du hjælp, hvis du har problemer med at gennemføre betaling, printe billetter eller andet?

Kontakt venligst Billettens kundeservice på tlf. 7020 2096 på hverdage kl. 10.00-16.00. De kan være dig behjælpelig med det meste omkring dit billetkøb.

5. Jeg har købt billet online på fermaten.dk, men kan ikke finde min billet i min indbakke. Hvad gør jeg?

Din billet kan være havnet i dit spamfilter, så det kan være en god idé at tjekke der. Kan du stadig ikke finde din billet, kan du kontakte Billettens kundeservice på tlf. 7020 2096 på hverdage mellem kl. 09.00-16.30. Så hjælper de dig med at gensende din billet.

6. Kan du købe billetter ved indgangen?

Billetter kan købes ved indgangen, med mindre koncerten er udsolgt. Vi anbefaler at du køber dine billetter i forsalg på www.fermaten.dk. Så er du 100 % sikker på en plads. Du sparer desuden 20 kr. pr. billet ved at købe dine billetter online.

7. Hvad gør du, hvis du er blevet syg eller har fortrudt dit billetkøb?

Vi anbefaler, at du prøver at sælge din billet, da vi desværre ikke refunderer billetter efter køb. Du kan med fordel prøve lokale salgsgrupper eller Facebook Marketplace.

8. Kan du bytte eller få refunderet købte billetter?

Du kan ikke bytte eller få refunderet købte billetter.

Fermaten refunderer kun købte billetter i tilfælde af aflysning eller ændring af en koncertdato. Ekspeditions- og kortgebyr refunderes ikke. Du skal have kontaktet os senest 14 dage efter aflysning for at modtage refusion af købte billetter.

Ønsker du at sælge din billet, kan du med fordel prøve lokale salgsgrupper eller Facebook Marketplace.

9. Kan du blive påskrevet en venteliste, hvis en koncert er meldt udsolgt?

Er en koncert meldt udsolgt på vores hjemmeside, er der som udgangspunkt ikke flere billetter tilbage. Der kan dog i nogle tilfælde være en venteliste, som du kan skrive dig på.

10. Kan du købe et gavekort?

Ja da! Gavekort kan købes lige her

11. Hvordan indløser jeg mit elektroniske gavekort?

  • Klik på køb på den koncert du gerne ville købe billet til
  • Valg antal billetter
  • Tilføj til kurven
  • Når billetterne er tilføjet i kurven, skal du trykke på indløs gavekort (Ikke kampagnekode)
  • Indtast de 4×4 cifre der er påtrykt dit gavekort. Systemet udsteder automatisk et nyt gavekort, hvis du har penge til gode. Har du ikke penge nok på gavekortet, beder systemet dig indbetale det manglende beløb.

12. Kan du som handicappet tage en ledsager gratis med til en koncert?

Ja, hvis du har et ledsagerkort, kan du nemt tage en ledsager med til koncerten, du har købt billet til. Vi beder dig ringe eller skrive en mail, hvor du informerer os om, at du tager en ledsager med. På den måde sikrer vi, at der er plads.

Husk at medbringe ledsagerkort til koncerten; uden et ledsagerkort skal denne betale normal entré.

 

13. Skal du som koncertgæst betale for opbevaring af jakker/tasker i garderoben?

Ja, Fermaten har obligatorisk garderobe kr. 20,- pr. jakke & taske. Dette er både af sikkerhedshensyn, men også af hensyn til indeklima.

Information om obligatorisk garderobe fremgår på din koncertbillet. Du skal være opmærksom på, at når du først har fået udleveret din jakke efter endt koncert, er der ikke længere adgang til salen.

14. Erstatter Fermaten evt. bortkomne ting fra garderoben?

Nej, Fermaten erstatter ikke effekter (gælder både for tøj og ting).